2/16/2010

hoodoo


aloha!

šodien es skolā biju ap astoņiem, gaidīju angļu valodu kādu pusotru stundu, lai gan nelikās tik daudz. angļu valodā ienāca franču valodas skolotāja (direktores meita, nezinu kāds viņai amats, laikam kaut kāda vietniece) un pēkšņi viņai sācis intresēt vai mēs velkam visu formu (protams, viņa aizrāda ja nav bikses vai žakete, vienmēr, BET tas jau pie pakaļas, ka viņa katru dienu mani redz bez blūzes (apakšā žaketei) un neaizrāda!!!!! stulbi (ierakstīja piezīmi akus<- )
franču valodā nāca francūziete nigere, īstenībā diezgan jauka, un stāstīja mums kas ir frankofonija un frankofonās valstis etc. (es nezināju, ka vjetnamā runā franciski)
latviešu valoda kā vienmēr, sportā taisījām presītes. es esmu nenormālākā nūģe. vajadzēja uztaisīt 50, bet es pie 39 pēkšņi nevarēju pieliekties.
dabas zinībās es gandrīz tiešām aizmigu un neko nedarīju, tikai sarakstījos ar līvu un lieni par piektdienu :)

now playing: imogen heap - hide and seek

jāiet iečekot Kasem G jaunais video :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru